معاون وزیر آموزش و پرورش:

  معلم مسئولیت خطیر تربیت نسل تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارد

«محمود زاده» گفت: معلم مسئولیت خطیر تربیت نسل تمدن نوین اسلامی، حیات طیبه و بیانیه گام دوم انقلاب را برعهده دارد که در این راه باید با عشق و علاقه تلاش کنیم و تمام وقت در خدمت تعلیم و تربیت باشیم.
کد خبر: ۵۸۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ - 09May 2023

  معلم مسئولیت خطیر تربیت نسل تمدن نوین اسلامی را بر عهده داردبه گزارش  دفاع‌پرس از البرز، «احمد محمودزاده» در همایش افتخار و آموزش مدارس غیر دولتی در شهرستان ساوجبلاغ که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، عصر امروز در سالن گلستان شهر جدید مهستان برگزار شد، اظهارداشت: تربیت دانش آموزان متفکر، اندیشمند، معتقد به اخلاق اسلامی، کارآمد با همویت ملی، اسلامی و انقلابی بر دوش قشر فرهیخته معلم در کشور است.

وی افزود: همه معلمان پشتیبان این کار هستند، چون مهمترین سرمایه کشور در دست آن‌ها امانت است و تربیت این نیروی انسانی مهمترین ماموریت ما معلمان در نظام تعلیم و تربیت است.

 محمودزاده ادامه داد: همه مدارس کشور از جمله مدارس غیر دولتی باید تمام تلاش خود را برای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی و ایران قوی به کار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به این وظیفه سنگین در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره شده است، اضافه کرد: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن به تربیت نیروی انسانی  شایسته نیاز دارد که این مهم توسط معلم  تربیت میشود.

وی تصریح کرد: کلاس درس به دو دلیل برای دشمن و مسئولان دارای اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بر پایه اقتدار علمی می‌داند، عنوان کرد: این اقتدار با جریان پرشتاب علم و فناوری رقم می‌خورد که ریشه آن در مدرسه است.

محمود زاده گفت: در ماه‌های گذشته دشمن به بهانه‌های مختلف به دنبال تعطیل کردن مدارس بود و هدفمند جلو می‌رفت تا دانش آموزان از کلاس درس بازبمانند. باید دانش آموزان و ما  معلمان مراقب باشیم تا وارد عرصه و برنامه ریزی دشمن نشویم.

وی در ادامه به جریان سازی تربیتی در مدارس پرداخت و یادآورشد: امروزه دانش آموزان ما نیاز به آموزش مسائل تربیتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است، دارند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی کشور عنوان کرد: در مدارس  از جمله مدارس غیر دولتی به دنبال کیفیت بخشی تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید شاهد اجرای برنامه‌های متنوع با محور کیفیت بخشی و سازماندهی نیروی انسانی و رعایت و نظارت بر شهریه مصوب و سایر دستورالعمل‌ها در مدارس غیر دولتی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار